Sunday, September 26, 2010

i luVe yOu muMMy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Ibu..
Dulu kau melahirkan aku, kau menyusui aku, kau membelaiku,
Kau mengusap dahiku, kau mendidik aku, segalanya terbayang di langit biru,
Cintaku menyentuh tanganmu ibu, tangan itulah yang membelai diriku,
Cintaku menyentuh lembut bibirmu, bibir itulah yang mencium pipiku,
Cintaku menyentuh kelopak matamu, mata itulah yang menusuk kalbuku,Cintaku menyentuh sekeping hatimu, hati itulah penawar kehidupanku..

Ibu..Ketika kecil aku sering menyusahkanmu,
Aku minta mainan, kau carikan untukku,
Aku minta pakaian, kau carikan untukku,
Aku minta makanan, kau carikan untukku,
Aku minta kasihan, kau berikan padaku,
Aku mintakasih sayang, kau berikan padaku,
Berjuta perkara aku minta padamu,
Tetapi aku lupa bahawa engkau juga meminta kepadaku,
Bukan sepuluh, bukan seribu,
Tapi Cuma satu.. iaitu kejayaan.
ibu........takkan ku gadaikan harapanmu dengan sedikit keinginan dan nfsuku..akan ku dahului segala kehndak mu..insyaAllah...luve you!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


No comments:

Post a Comment